Award

miercuri, 12 mai 2010 11:41 by Riru Adriella




Pentru inceput, le multumesc prietenilor mei JuJu si Rezza pentru ca mi-au acordat acest premiu. Sunteti niste scumpi amandoi. A trebuit sa ma gandesc putin la cele 7 lucruri definitorii ale personalitatii mele, dar va iubesc si asa... :*
Si va rog sa-mi scuzati intarzierea!
Ei bine, sa incepem....

1.Imi place sa iubesc. Iubesc oamenii, animalele, florile... in special oamenii. Imi depozitez toata increderea in ei, chiar si cu riscul de a fi dezamagita. Intotdeauna. Niciodata nu-mi invat lectia si fac aceeasi greseala la infinit. Pentru ca iubesc starea de a fi indragostita...

2.Mi-e frica de ace. De injectii, seringi, perfuzii, analize... Am oroare de spitale, medici, miros de medicamente si halate albe. Si mi se face rau cand vad sau simt miros de sange.

3.Imi place sa mananc ciocolata, inghetata si chipsuri. Si sa beau cola si cafea. Desi nu am voie. Sunt drogurile mele de zi cu zi. Nu rezist fara ele. In schimb, urasc berea si tigarile.

4.Imi plac ochii verzi. Ii ador chiar. Iubesc baietii cu ochii verzi, dar paradoxal, nici unul din fostii mei prieteni nu a avut ochii verzi. In schimb, am avut parte de niste ochi albastii minunati.

5.Simt intotdeauna nevoia de a fi copil, de a face nazbatii, de a ma prosti, de a vorbi copilareste. Dimensiunea mea ludica da pe afara uneori. Tocmai de aceea, am muuulte jucarii de plus (dar niciodata nu sunt de ajuns), iar cu unele dintre ele dorm in fiecare noapte.

6. Imi place foarte mult sa citesc, sa invat citind. Mi-as petrece toata ziua citind, daca n-ar fi scoala asta. Imi place sa primesc in dar carti. Vad in fiecare carte un pasaport catre o alta lume, precum si un mod de comunicare cu o minte stralucita de pe alte meleaguri, si alta epoca istorica.

7.Ador parfumurile. Am o colectie de peste 150 de sticlute de parfumuri. Imi place sa la miros, sa le simt, sa le vad... Dar mai ales sa le primesc. Pentru ca reprezinta un amestec utopic de arome concentrat intr-o forma deosebita.

Iar premiul va merge mai departe la... stimabilul meu coleg, Domnul Andrea!
Abia astept sa vad postarea cu cele 7 lucruri despre tine!



17 Response to "Award"

  1. Ioan-Cristian Barbu Says:

    in sfarsiiit o postare nouaaa!! haleluja!!

    "3.Imi place sa mananc ciocolata, inghetata si chipsuri. Si sa beau cola si cafea.".. sincer.. exista putine persoane carora nu le place ;))

    "peste 150 de sticlute de parfumuri".. dumnezeule :O.. nu erau mai putine :-s?.. sau de plictiseala au inceput sa se inmulteasca ;;)

    astept cu nerabdare urmatoarea postare :)

    p.s. cu placere >:D<

  2. Cally Says:

    multumesc pt premiu :">
    "In schimb, am avut parte de niste ochi albastii minunati. " cred ca la mine te referi ... glumeam evident
    o sa scriu si eu cand voi avea timp ... deocamdata am alte treburi mai importante :"> :*

  3. Riru Adriella Says:

    Nu erau mai putine. Atatea sunt de ceva vreme in coace. Nu s-au mai inmultit. Poate o sa ai ocazia sa le vezi o data :)

    >:D<

  4. Riru Adriella Says:

    Normal Domnu` Andrea. Intotdeauna ma refer la tine...
    Doar stii, geniile gandesc la fel.
    :*

  5. julie Says:

    oroare de medici ha?
    binnneee. tin eu minte. >:)
    nu ai citit inca Ion. :-"

    si lasa cola di cafeaua. mai ales cola. ca are E-uri.
    muuulte.
    330.331.331....infinit.
    :-"

    semnat. un viitor MEDIC!!!!!!!!

  6. Riru Adriella Says:

    OPS!!!!
    Nu da mami ca-s minora! :D:D:D

    Daca citeam Ion, ce revelatii aveam?
    Cat despre cola si cafea, tu vorbesti? :))
    Numa in mocaccinno o tii! :P

  7. julie Says:

    minora...
    da, fix pix.
    daca citeai Ion...
    revelatii.
    tre' sa citesti Ion. [eu cred ca mai schimbi prefixu de vreo 3 ori pana il citesti...da ma rog. nu spune nimanui.]

    mocaccinno. tre sa poti. :>
    nu am mai baut cafea de.... ceva timp . :))
    vez' ca poate ma enervez si nu mai esit pacientu' meu preferat .[oricum vei fi, da no . :-"]

  8. Riru Adriella Says:

    Vrei sa facem pariu ca de ma enervez, dupa bac citesc Ion??
    Vrei??? Za, vrei??
    Las` ca vezi tu ca nu schimb nici un prefix.... :P

    La partea cu pacientu preferat... :-" depinde de metodelede de tortura ;))

  9. julie Says:

    da, vreau. :)))
    in vacanta de vara ...ea citeste ion
    da meriiii de-aciiii. :))))
    torturaaa >:)
    pe scaunu electric..iti cumintim neuronii maltratati de matematici. >:)
    :X:X:X

  10. Anonim Says:

    da, vreau. :)))
    in vacanta de vara ...ea citeste ion
    da meriiii de-aciiii. :))))
    torturaaa >:)
    pe scaunu electric..iti cumintim neuronii maltratati de matematici. >:)
    :X:X:X "

    si-atat zic: de parca ai ei sunt mai buni:)

  11. cristina Says:

    iubeste! orice fiinta sau lucru... e frumos! si...cu siguranta te vor iubi pe tine; mai greu e sa invete...

  12. julie Says:

    Draga Anonimule,
    nu stiu daca ai auzit, dar tine de bunul simt sa te semnezi.mai ales cand jignesti o persoana. ideea e ca s-ar putea sa maprind cine esti. oricum nu asta conteaza. afla ca neuronii mei nu sunt maltratati de matematici. detaliile sunt insignifiante. neuronii mei...aia 2, sau 3 pe care ii am, fac cat toti aia ai tai. si cand se plictisesc sunt mai buni decat ai tai. asa ca daca te crezi mai destept/desteapta las-o balta.


    scuze amiga ca raspund cu atata ironie si dezgust. asta e tot ce-mi poate provoca acest anonim. :)

  13. Riru Adriella Says:

    Nu-i nimic amiga! Se mai intampla. :-j

    Si multumesc tanti mama lu Iulia :X:X
    >:D<
    sunteti o scumpa ca intotdeauna.

    ps: JuJu, lasa-l si pe Tzuchi o data la taste! :X

  14. julie Says:

    =)))))
    toata familia la taste. >:)

  15. Cristina Says:

    scuze si tie Adriana. se pare ca copilul meu mai tre sa invete anatomie....culmea, acu cateva zile zicea ca neuronii sunt pereche. acu, a gresit la socoteala:)( sinapsele...).
    in rest...ma bucur; ca va cunosc, ca sunteti tineri si sinceri!
    Pa

  16. cristina Says:

    si te mai rog ceva: "tanti mama lui iulia" nu exista. sunt eu. prenume: Cristina. atat.
    stiu...babele cu cat inainteaza in varsta vor sa para mai tinere. ma consolez cu idea ca eu am un avantaj in fata lor... citesc bloguri ;)

  17. julie Says:

    anonimul nu avea de unde sa stie asta mami. :))
    acum nu fi si tu rea.
    lasa sa traiasca si ei.
    nu toti sunt inteligenti. :))
    ironia vietii. :))

Trimiteți un comentariu