Poemul despartirii

luni, 7 martie 2011 10:52 by Riru Adriella


*********

Iti spun adio, chiar daca inca te iubesc
Poate nu voi reusi sa te uit, dar iti spun adio
Nu stiu daca m-ai iubit, nu stiu daca te iubeam
Sau poate ne-am iubit prea mult amandoi


Si aceasta iubire trista, si pasionala, si nebuna
Mi-am semanat-o in suflet ca sa te iubesc pe tine.
Nu stiu daca te-am iubit mult, nu stiu daca te-am iubit putin
Dar stiu ca niciodata nu voi mai iubi la fel.


Si-mi ramane zambetul tau adormit in amintire
Si sufletul imi spune ca nu voi putea sa te uit
Dar ramanand singura, stiind ca te pierd
Poate voi incepe sa te iubesc cum niciodata nu am facut-o.


Si-ti spun adio, si cu aceasta despartire
Cel mai frumos vis moare inauntrul meu
Dar iti spun adio pentru totdeauna
Chiar daca totdeauna ma voi gandi la tine.


*******










2 Response to "Poemul despartirii"

  1. Anunturi Iasi Says:

    Buna ziua
    Numele meu este Iacob Constantin si va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://iasi-lantul-amintirilor.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Anunturi Iasi (fara diacritice).
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra.
    Va doresc toate cele bune.

  2. Unknown Says:

    Si-ti spun buna, si cu aceasta intalnire
    Cel mai frumos vis se naste inauntrul meu
    Si-ti soptesc cu voce calda
    Sunt soarele din jurul tau...

Trimiteți un comentariu