19 lucruri de facut inainte de a implini 19 ani

luni, 22 februarie 2010 13:07 by Riru Adriella
1.Sa te vopsesti intr-o culoare turbata si sa regreti toata viata
2.Sa renunti la tocuri si sa dansezi desculta in club
3.Sa inveti sa gatesti: sa faci cozonaci, sa pui muraturi
4.Sa arunci cu baloane si pungi cu apa de la geam
5.Sa mergi cu tramvaiul si sa te strambi pe geam la oamenii din statie
6.Sa te faci de ras intr-un club de karaoke, spre distractia tuturor
7.Sa pleci cu cea mai buna prietena la mare si sa nu va anuntati iubitii
8.Sa faci baie in mare noaptea
9.Sa te plimbi in ploaie cu riscul unei raceli, ca sa nu mergi o saptamana la scoala
10.Sa furi ceva dintr-un bar
11.Sa te imbeti din sampanie
12.Sa fumezi o tigara pe acoperisul unui bloc inalt
13.Sa te impaci cu un fost iubit. DIN RAZBUNARE
14.Sa inveti sa ai rabdare
15.Sa te plimbi o zi intreaga cu autobuzul
16.Sa citesti Ion
17.Sa vezi Parisul
18.Sa scrii o scrisoare de dragoste si una de despartire
19.Sa le spui parintilor lucruri despre care i-ai mintit pana la 18 ani

16 Response to "19 lucruri de facut inainte de a implini 19 ani"

  1. Anonim Says:

    Da...interesanta lista dar cu mici observatii...Nr.13 suna urat dar in schimb imi place nr.8 ptr stiu k si eu voi fi implicat in scena aceea :))!!

  2. Riru Adriella Says:

    Numarul 13 suna urat doar daca esti tu fostul, daca nu, nu ai pentru ce sa te ingrijorezi! ;))
    Cat despre numarul 8, nu fi asa de sigur! :P

  3. Anida Says:

    ce aveti draga cu numerele mele preferate?:P Nr 13 e data nasterii copiilor mei daca ai uitat,iar 8 e nr meu preferat si norocos!Adriana,vreau sa te vad facand acestea 19 lucruri in zilele astea:))..hai ca mai ai putin timp:):*:*

  4. Cally Says:

    Numarul 8 e si preferatul meu, ziua mea de nastere :d.
    On topic: am eu 19 ani ... unele lucruri le-am facut pana la varsta asta : printre care 17,16,14,4 etc... mai sunt si altele din lista care nu le scriu eu acuma :">. Unele nu le-am facut si nici nu am de gand sa le fac :)) (1,2,3,10, etc...). In rest interesant topicul ... dar poti sa il editezi cu cate o parere/experienta proprie la fiecare punct :D.

  5. Riru Adriella Says:

    Hai sa nu ne legam de lucruri sfinte ;))
    Cum is bebeii! xD
    Numarul 13 din lista mea e pur si simplu foarte sugestiv. si e clasicul numar cu ghinion. De aceea am si pus lucrul aceasta la numarul 13! ;))
    Cat despre 8... fantezii :X
    Dar unele lucruri, n-o sa le fac prea curand. Poate niciodata. Si aici ma refer mai ales la a invata sa am rabdare. =))
    Imposibil asa ceva! :D

  6. Riru Adriella Says:

    Mai Caly, pai vrei sa-ti spun cum i-am luat la barman o sticla de Jack Daniels? =))
    Mai bine lasa! :-j
    :P

  7. julie Says:

    hai sa fugim la mareeee.
    dar pot sa anunt?
    te roooog. :*
    >:D<>:D<

    sublim. :*

  8. julie Says:

    ps. hai sa mergem saptamana asta ... pana nu am ochelari. :x

    love youuu. :*

    pps. vreau sa ma fac bine sa mergem la bebeii!!!
    :D

  9. Riru Adriella Says:

    Nu! Nu se anunta! Asa e regula!
    Cat despre bebei... :> grabeste-te!
    >:D<
    :*:*

  10. julie Says:

    incerc sa ma grabesc :))
    nu pot pelca chiar asa fara sa anunt...



    serioooossss. :">

  11. julie Says:

    plecam la mare in seara asta ? daca da, imi pun pliculetele de vopsea in geanta, turbammmm si nu regretam.
    facem baieeee la noapte. ne inchidem in mare. luam putin nisip in par, mergem in dicoteca si ne imbatam din sampania pe care am furat-o.scuze, s-a gatat alocatia. dansam pana uitam de noi, dansam si in ploaie. luam o scoica...in semn de cadou pentru ziua ta.
    pneumonie. injectii. citind Ion. si vizitand Parisul pe harta. si fumand in spital. innegrind plamanii.
    ne intoarcem cu Meditur, ca avem abonamente. sper sa ajungem intr-o zi. sa ajungem vineri. sa mai sarbatorim o data. si inca o data.
    deci
    mergem la mare?

  12. Riru Adriella Says:

    Wow! Esti fenomenala Juju!
    Ador comentariul!
    GENIULE! :x :X :x
    Mergem. Daca facem toate alea... mergem!!!

    Dar cu rabdarea, muraturile, cozonacii, pungile cu apa, fostul iubit, scrisoricile si marturisirile cum ramane? :))

  13. julie Says:

    in primul rand... in contextul "s-a gatat alocatia" voi schimba verbul "a gata" cu "a terminat", stiu eu de ce. :-x

    ardeleanca de mine. :>

    rabdare ai destula. zic eu. nu iti mai trebuie. si daca tu consideri ca iti mai trebuie, se invata pe parcurs. :D
    muraturile si cozonacii. cu ajutorul unei carti de bucate, se rezolva raaaapidooo. si maine daca vrei. :D iti aduc eu cartea.
    pungile cu apa...inca nu e vara. la vara se potriveste de minune. :D
    cu fostul iubit nu sunt de acord. de obicei, adica tot timpul fostii sunt de domeniul TRECUTULUI. si atat. daca vrei "te poti impaca" cu viitorul iubit. (nu fac aluzie la niciun personaj de desene animate. :D asa ca, scuza-ma.)
    scrisorileeee. le trimitem la Bucurestiiii. :D dar nu de dragoste. si nici de despartire. asta cu despartirea ai scris-o o data. deci e bifata. :D scrisori de dragosteeee..

    mhhm, ramane de vazut. asta e in functie de merit. stii
    if(merit ! = 0)
    scrisoare ++; (am adaugat spatiile pentru a nu se transcrie codul :D stiu atata lucru. :-". info rocks)

    am mai omis ceva?
    nu cred.
    mergem la mare. :D

  14. Riru Adriella Says:

    Nici nu ma gandeam la vreo aluzie! o:)
    Si da, scrisorica de despartire e singurul lucru de pe lista indeplinit. Cred. :))
    Si, "s-a gatat alocatia" suna foarte tare! Se gata a ta, ca io nu mai am! [ cred ] =))
    Mergem!

  15. Ioan-Cristian Barbu Says:

    Paste Fericit!

    Hristos a-viat!

    si fie ca iepurasul sa iti aduca un sac plin cu idei noi de postari!

  16. Anna Says:

    mi-a plăcut asta :X

Trimiteți un comentariu